Kim Jaejoong шагнал хүртлээ!

 photo 16110796_1646444205659084_8716606998763798528_n.jpg

1-р сарын 13-нд болсон 2017 Golden Disk шагнал гардуулах ёслолоос Jaejoong маань “Азийн олны таашаалд нийцсэн”  шагналыг хүртлээ!

Jaejoong:

Баярлалаа

Хөөх.. үнэхээр… би, ммм…

Яаж хэлдэг юм билээ…

Цэрэгт элсэхээс өмнө, фэнүүдээ уйдаахгүйн тулд би цомгоо гаргахаар бэлдсэн байсан юм.

Фэнүүдээсээ бэлэг авна гэхээсээ илүүтэйгээр та нартаа бэлэг барих гэсэн.

Ямартай ч, саналаа өгсөн фэнүүддээ үнэхээр их баярлалаа.

Ингээд бодсон чинь… би яг энэ газарт 9-н жилийн өмнө шагнал авч байсан юм байна.

Үнэхээр удаан хугацаа өнгөрчээ.

Гэнэтийн бэлгийнхээ хариуд би ахин энэхүү шагналыг хүртэж байна.

Үнэхээр, надад үнэхээр шинэ мэдрэмж төрж байна.

2 жил чимээгүй байсныг минь үл харгалзан энэ гайхалтай шагналыг өгсөн фэнүүддээ үнэхээр их баярлалаа.

Би хамгийн шилдэг Jaejoong-г харуулахын тулд хамгийн сайнаараа хичээж мөн цаашдаа олон үйл ажиллагаа явуулах болно.

Өнөөдрийн энэхүү шагналд маш их баярлалаа.

Баяр хүргье ээ~! Мундаг шүү!!!

Leave a Reply

