[Орчуулга] XIA – “How Can I Love You”

 photo 11906820_950246368404061_6600498224813449993_o.jpg

‘Descendants of the Sun’ OST

Чамайг хэрхэн хайрлах вэ?

Чамайг хэрхэн хайрлах вэ?
Чи мэдэх үү?
Надад хэлж болох уу?
Тэгвэл зүрх минь чиний сэтгэлээр дүүрэх болно
Арга замыг нь зааж өгч болох уу?

Яавал чамтай хамт зогсох вэ?
Аль хэдийн эхэлчихсэн
Би зогсоож чадахгүй нь
Нүдээ нээгээд л чамайг хардаг
Чи бүхий л зүйл минь болчихсон
Хайрт минь

Өдөр бүр чамдаа бүхий л хайраа зориулдаг
Энэ бол миний анхны хайр
Хэрхэн илэрхийлэх вэ?
Өдөр бүр чамдаа бүх зүйлээ зориулдаг
Чамд бэлдсэн миний үгс
Тэднийг итгэлтэйгээр хэлж чадна
Хэдий чи айдас дунд зогссон ч
Би чамд хайртай

Яавал чамтай хамт зогсох вэ?
Нүдээ ани
Би хажууд чинь байна
Чи надруу ойртох уу?
Тэгвэл хацарт чинь хүрч чадна
Хайрт минь

Өдөр бүр чамдаа бүхий л хайраа зориулдаг
Энэ бол миний анхны хайр
Хэрхэн илэрхийлэх вэ?
Өдөр бүр чамдаа бүх зүйлээ зориулдаг
Чамд бэлдсэн миний үгс
Тэднийг итгэлтэйгээр хэлж чадна
Хэдий чи айдас дунд зогссон ч
Би чамд хайртай

Өдөр бүр чамдаа бүхий л хайраа зориулдаг
Энэ бол миний анхны хайр
Хэрхэн илэрхийлэх вэ?
Өдөр бүр чамдаа бүх зүйлээ зориулдаг
Чамд бэлдсэн миний үгс
Тэднийг итгэлтэйгээр хэлж чадна
Хэдий чи айдас дунд зогссон ч
Би чамд хайртай

Leave a Reply

