[Орчуулга] JaeJoong – You Know What? /хүсэлтээр/

You Know What?
Чи сэтгэлээ зовоон би нүдээ анин чимээгүй болно
Би өчүүхэн зүйлийг ч хэрхэн илэрхийлэхээ мэдэхгүй
Намайг ямар нэг зүйл хэлэхэд чи итгэдэггүй ч чиний хэлсэн бүхэн үргэлж зөв байдаг
Таагүй байдалд орох бүртээ чи нулимс унагана
Дахилт:
Тэд эмэгтэй эрэгтэй хүмүүсийг ондоо гэцгээдэг
Хэдий би анхаарал татахыг хичээгээгүй ч жинхэнэ түүх минь өөр
Би чамд хэтэрхий хайртай болохоор эр хүн шиг харагдмаар байна
Учир нь чи миний хоосон банкны дансанд хүрчихсэн
Царайг чинь харахад чиний уурласан мэт дүр эсгэж байгааг ойлгох ч
Би хууртагдсан мэт дүр үзүүлнэ учир нь бүхнээ зориулдаг эр хүн болохоор
Зүрх минь яг л шил шиг, би эмзэг хүн
Энэ талаар бодоход л сэтгэл гонсойно
Чи өчүүхэн зүйлсийг ч үгээрээ хялбархан хэлдэг
Хэрэв чи буруу зүйл хийвэл үүнийгээ үл тооно
Миний хийсэн буруу зүйл том хэрэг болдог
Чи намайг эмэгтэй хүний талаар юу ч мэддэггүй гэх юм
Дахилт:
Тэд эмэгтэй эрэгтэй хүмүүсийг ондоо гэцгээдэг
Хэдий би анхаарал татахыг хичээгээгүй ч жинхэнэ түүх минь өөр
Би чамд хэтэрхий хайртай болохоор эр хүн шиг харагдмаар байна
Учир нь чи миний хоосон банкны дансанд ахиад хүрчихсэн
Царайг чинь харахад чиний уурласан мэт дүр эсгэж байгааг ойлгох ч
Би хууртагдсан мэт дүр үзүүлнэ учир нь бүхнээ зориулдаг эр хүн болохоор
Чөлөөтэй уулзах боловч нам гүм амьдарч
Энэ хэний хариуцлага юм бэ?
Би юу чи юу гэдгийг хэлж чадахгүй нь
Бидэнд хайр л хэрэгтэй, надад хайр л хэрэгтэй
Дахилт:

Би чамд хэтэрхий хайртай болохоор эр хүн шиг харагдмаар байна
Учир нь чи миний хоосон банкны дансанд ахиад хүрчихсэн
Царайг чинь харахад чиний уурласан мэт дүр эсгэж байгааг ойлгох ч
Би хууртагдсан мэт дүр үзүүлнэ учир нь бүхнээ зориулдаг эр хүн болохоор
Надад мөнгө хэрэггүйн шалтгаан нь
Чамайг харахад л надад дүүрэн мэдрэгддэг
Чи байгаа болохоор бүх газар сайхан харагддаг
Болзоонд явахад надад санаа зовох зүйл үгүй
Чамайг хайрлах шалтгаан
Иймэрхүү зүйлс огт байхгүй
Энэ бүх ярианд итгэх хэрэггүй
Энэ л миний жинхэнэ хэлэх үг
Зүгээр л чамд үнэхээр хайртай
Бидний энэ байгаа байдал л надад таалагддаг

Leave a Reply

