Jaejoong-ы талаар нэгэн цэрэг

Нэгэн цэрэг Jaejoong-ы талаар бичжээ…
“Би хоолоо идээд сууж байтал
Дүрэмт хувцастай амьд уран баримал хоолны тавгаа бариад өөдөөс минь ирж байсан. Юу болоод өнгөрөв өө л гэж бодсон…
Hero Jaejoong байсан!
Тэр яг хажууд минь суусан.
Би хэлэх үггүй болоод зүгээр л инээмсэглээд,
барьж байсан халбага маань чичрээд л…
Тэр яг надруу хараад инээмсэглэн,
“Сайхан хооллоорой^^” гэсэн.
Зүрх минь шууд л зогсож би,
“За!!!! Тэгнэ!!!! Баярлалаа” гэж хэлсэн.
Яааа.. үнэхээр царайлаг…
Надад…
Царайлаг гэж энийг л хэлдэг байх гэж бодогдсон,
Би ч миний халбага ч тэр өдөр уйлсан…”

хөөрхөнийн ххэ нэг амьдаар нь харчих юмсөөн…

JJ бас цэргүүдтэй ялагдсан нь үүргэвч үүрнэ гээд хайч чулуудаад байж байсан гэнэ. кк

Leave a Reply

