Yunho-н фэнүүддээ үлдээсэн захидал

11709598_846511702101572_265409143639624388_n 11755877_846511768768232_1505593830118586924_n

“Бүгдээрээ сайн уу? Yunho байна.

Ингээд цэрэгт явах болчихлоо~

Та нар энэ захиаг унших үед би цэргийн бэлтгэлдээ оччихсон байх байх тийм ээ??

Одоо би найзууд болон гэр бүлийнхэнтэйгээ салах ёс хийн уулзацгааж байна~

Бид хамтдаа хэцүү, жаргалтай, зугаатай өдрүүдэд хамт байж тэгээд энэ өдөр ирлээ ^_^ Би одоо цэрэгт явах болчихлоо..(30н нас хүрчихсэн болохоор тийм ээ?)

Надад харамсалтай санагдаж байгаа зүйлс их байна ^_^

Үнэндээ цэрэгт элсэхээсээ өмнө би та нартай уулзахыг хүссэн. Гэвч би U-Know Yunho-н хувиар биш Jung Yunho-н хувиар байхыг хүссэн… Би чимээгүйхэн явахаар шийдсэн. Хэрэв та нарын царайг харвал би сул дорой болохвий гэж айсан юм. .

Би цэргээс халагдаж ирээд хэв маягаа өөрчилж магадгүй…

Би улам илүү хүчтэй, догь мангас болоод эргэж ирнэ!

Өдийг хүртэл намайг дэмжиж байгаа та нартаа баярлалаа..

Намайг үргэлжлүүлэн дэмжээрэй..

Ахин тайзнаа уулзахаа амлаж байна..

Бид..ахин уулзна ^_^

Хайртай шүү…”

Хүлээж байя~

Leave a Reply

