[Твиттер] JaeSu 0325

 photo CA7doHeW8AEN1Zf.jpg

 photo 150325jjtweet.png

Одоо би Tablo-н Radio-Dreaming радиоруу явж байна

 photo 150325jaesutweets.png

JJ: Арслан JS!Алив Надад мөнгөө харуул!

JS: a ёo!!!what’s up
Chekchek  let’s do this! Come on!
I’m lion js!!! Би байнга өөрчлөгдөж чадна
Би kbs үглэмээр байна!!  Yo yo

JJ: Yo~yo Xia өөрийнхөө үглэхийг мөрөөд
Чиний мэддэг ‘Dreaming Radio’ радио~ ‘Dreaming Radio’ kbs-р гарсан Үгүй, үгүй.. ‘Dreaming Radio’ mbc-р гарсан c c c c ~ FM 4~~~~~U~
Bloblo Tablo~yeah

*

 photo 150325jaesutweets1.png

Миний үглэхийг хүсдэг тайз бол kbs-нх
Би тэр үглэдэг хэсгийг бичиж байхдаа бүтэн тахианы шул уумаар байсан
Гэхдээ амттай зүйл идэхийг хүсвэл би ажиллах хэрэгтэй
Би ажилгүй биш л дээ..
Chek it

*

 photo 150325jaesutweets2.png

Yo~kbs!  JS! Тайзан дээр зогсоно!
Үглэж чадвал сайхан хэрэг болохсон.. Гэвч юу дутагдаад байна?
Гэхдээ би KbSpy-р гарчихсан болохоор хэлэх үг алга
Тиймтиймтиймтийм хэлэх үг алга!
Yo! Yo JS! Юуны өмнө надад мөнгөө харуул! Чамайг тийшээ явуулмаар байна!
Uhhuhuhhuh uh~~~huh

*

 photo 150325jaesutweets3.png

Амттай зүйл идвэл би ажиллах хэрэгтэй
Би ажилгүй нэгэн биш
Хэдэн тахиа идсэнийг минь тоолох хэрэггүй.. тоо
Би ажилласан шигээ хүлээн авах болно..эмчилгээ
Чамаас би маш өчүүхэн эмчилгээг авдаг.
Come on

*

 photo 150325jaesutweets4_.png

JJ:
Yo, өнөөдрийн тоглолтоо сайн хийгээрэй
Бас чиний үглэлт үнэхээр мундаг!
Arigato-баярлалаа arigato-баярлалаа aratoto-!
Чиний илэрхийлэл, латин америк, бидний нууц юу вэ
Орондоо эрт ороороо тэгвэл маргаашийн концертондоо сайн дуулах болно. Ахин сайн хийхийг хүсэж байна!Хайртайшүү Хайртай Хайртай Сайхан амраарай!

JS: Jaejoong Yuchun Junsu
Бидний амьдрал *Урагш гүйцгээе?? эсвэл амьдрах уу??Би яг сайн мэдэхгүй байнаㅠㅠ*
Мундаг дуучин агуу хүний хувиар шаргуу ажлын талбарыг гаталцгаая
Фэнүүд маань бидэнд байгаа болохоор шүд зуун бууж өгөлгүй байцгаая
Та ч гэсэн сайн ажилласан
Сайхан амраарай, Jaejoong-ах аа!!

*

 photo 150325jaesutweets5.png

Бидний чиглэл сэтгэл зүрх бий
Чи ‘газар хагалах(шаргуу ажиллах) талаар дурьдлаа..’ㅜㅜㅜㅜㅜㅡㅜ
Бидний өмнө н ярьж байсан яриаㅜㅜㅜㅡㅜㅜСайхан амраарай сэтгэл зүрх минь!

+++

 photo 150325kjjtw.png

Би японоос хамгийн том бэлэгтэй ирлээ! Өчигдөр та бүхнээс зүрхнийхээ гүнд хүлээн авсан халуун дулаан хайраа хадгалж эцэс хүртэл нь хичээн ажиллана.

 photo CA7doHeW8AEN1Zf.jpg

Leave a Reply

