[Орчуулга] JYJ – Wake Me Tonight /хүсэлтээр/

[Энэ дууны үгийг англируу орчуулсан хүмүүс нь сонсголоороо бичсэн болохоор орчуулгууд нь хоорондоо зөрөөд өөр өөр байна. Арай дээр санагдсанаа орчуулаад оруулсан байгаа шүү. “]

Wake Me Tonight

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Өнөөдөр ч бас чиний инээмсэглэл, тэр хүрч буй мэдрэмж

Намайг сэрэхэд үгүй болдог

Өглөө надад жинхэнэ зүүднээс илүү мөрөөдөж байгаа мэт санагддаг

Нулимсны шалтгаан

Салалтын улирал

Одоо бол бид өөр өөр байдлаар харж болно

Ахин нэг удаа өөрийнхөө зүрхийг сонс

Зөвхөн чиний талаар л бодно

Чи надад ахин эргэж ирнэ

Хэдий биелэхгүй ч гэсэн ахиад л тээнэгэлзэнэ

Чи хаана байна? Хэнтэй хамт байна? гэсэн ч би чамд хайртай

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Чамайг байхгүй өдрүүдэд бүх зүйл хангалттай бус

Хэдий чиний нэрийг дуудах ч огт хариу байгаагүй

Өнгөрсөн дэх таамаглал, боломжгүй онолууд

Холын хол харагдсан зөөлхөн инээмсэглэлд

Үүнд хүрээгүй, ахиад чи бид 2, гараа чамруу сунгана

Чи ахин надад эргэж ирнэ

 Цаг хугацаатай зэрэгцэн, зүүднээс минь гадна

Хэдий нүдээ аньсан ч, би юу хийсэн ч бай чамд хайртай хэвээр

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Wake me tonight Wake up tonight

Өөрийнхөө гараар

Чи миний цор ганц бүсгүй

Иймэрхүү мөрөөдлөө больцгооё

Би зөвхөн чамайг л хүлээдэг

Хоосон төсөөллөөс ч илүү богино үргэлжилнэ

Чи надад ахин эргэж ирнэ

Хэдий биелэхгүй ч гэсэн ахиад л тээнэгэлзэнэ

Чи хаана байна? Хэнтэй хамт байна? гэсэн ч би чамд хайртай

Намайг сэрээгээч Өнөө шөнө сэрээгээрэй

Өөрийнхөө гараар

One thought on “[Орчуулга] JYJ – Wake Me Tonight /хүсэлтээр/

Leave a Reply

