2014 XIADAY – Junsu-н фэнүүддээ бичсэн тэмдэглэлүүд

B4JsiBSCcAAcAxO


 2014 XIADAY – Junsu-н фэнүүддээ бичсэн тэмдэглэлүүд

B4JjV5nCYAA9FoT

“Надад хариулаарай, XIA Сахиусан тэнгэрүүдээ”

B4JjV5rCUAAe6v8

“Чи надад таалагддаг ♡”

B4JkHBNCcAAhCTh

“Чи миний нөгөө тал ♥”

B4JkHBGCcAAiwVb

“Хэрэв би хайрлавал чи ч гэсэн хайрлана, тэгвэл бид үүрд хамтдаа байна”

B4JsiBhCYAAVs0e

“Ах нь та нарыг эхнээсээ л сонгосон”

B4JsiBSCcAAcAxO

“Хайртай шүү ♥”

B4JsiBICUAIr6SV (1)

“Сэтгэлийг минь хүлээн аваач ♡”

B4JYpMVCcAE6iDL (1)

“Магадгүй, би чамд сайн юм уу?”

B4Jn-suCQAAc4V- (1)

“Фэнүүд маань яаж XIADAY болгон дээр ирдэг байна аа? Та нарт бүх хайраа зориулмаар байна~”

B4JsiAvCAAAXWzs

“Эд нарыг үнэхээр XIA бичсэн шүү~~! Нээрэнгээсээ ㅠ_ㅠ”

B4JguWYCAAA9nP0

Бидний хамтдаа байсан мөч яг л бэлэг шиг байсан

Leave a Reply

