[Орчуулга] TVXQ! – How are You?

ойрд дууны орчуулга оруулсангүй… TVXQ!-н доорх дууны үгийг орчуулан хүргэж байна…^^

How are you?

Уучлаарай, тэгэхэд дэндүү хэцүү байж

Уучлаарай, тэгэхэд би дэндүү балчир байж

Уучлаарай, надаас өөр байдаг чинь надад таалагддаггүй байж

 Би магадгүй чамаас зугтаасан байх, гэхдээ…

 

Дахилт:

Өглөө ганцаараа сэрэхдээ би чиний мессежийг хардаг

Цонхны цаадах танихгүй тэнгэрт чинийхээ царайг дүрсэлдэг

Сайн сууж байна уу?2

Өөрсдийн дурсамжиндаа би шаналсаар л…

Хоолой чинь түрүүлж надад хайрыг шивнэсэн

Уруул чинь бидний төгсгөлийг өгүүлсэн

Би нэгийг нь ч арилгаж чадахгүй нь, харин чи ямрав?

 

Хайртай, тэр үед тийм ч хэцүү байгаагүй үгс

Хайртай, одоо үүнийг хэлэхээс эмээж байна

Хайртай, үүнийг чамд ахин хэлж чадах болов уу?

Үнэндээ надад ямар ч зориг алга

Тиймээс л өдөр бүр гашуун инээмсэглэлтэйгээр амьдардаг, гэхдээ

 

Дахилт:

Өглөө ганцаараа сэрэхдээ би чиний мессежийг хардаг

Цонхны цаадах танихгүй тэнгэрт чинийхээ царайг дүрсэлдэг

Сайн сууж байна уу?2

Өөрсдийн дурсамжиндаа би шаналсаар л…

Хоолой чинь түрүүлж надад хайрыг шивнэсэн

Уруул чинь бидний төгсгөлийг өгүүлсэн

Би нэгийг нь ч арилгаж чадахгүй нь, харин чи ямрав?

 

Би нуран унасаар, сул дорой болсоор л

Эдгээр их дурсамжинд ахин саатсан намайг гаргаач

Бодит байдалд гутаагдаагүй, хэрхэн тооцоолохоо мэдээгүй байхад яг л эхлэл мэт

Чамд чин сэтгэлээсээ ойртсон үерүүгээ буцаж очихыг хүснэ

Эдгээр нэмэгдэх дурсамжинд би шаналсаар л, харин чи ямрав?

таалагдсан байх…’]

Leave a Reply

